Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Χρόνια πολλά-Καλά Χριστούγεννα-Ευτυχισμένο το νέο έτος!!!

8 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Και τις δικές μου ευχές Στράτο, να είναι η χρονιά που φεύγει, χειρότερη απ' αυτή που έρχεται. Για όλους τους ανθρώπους που δοκιμάζονται και αδικούνται.
Σ' ευχαριστώ πολύ για το πέρασμά σου απ' το μπλογκ μου και με την υπόσχεση να μη χαθούμε.
Τα σέβη μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

Summertime Blues είπε...

Αυτό έπρεπε να κάνουμε στο μάθημα γαλλικών.
καλή χρονιά!!

kanito78 είπε...

Felicidades por tu blog,haces muy buen trabajo.
Feliz año nuevo.
http://kanito78.blogspot.com.es/

STRATOS είπε...

Μαρία.. Ευχαριστώ για τις ευχές.. Κάθε πέρσι και καλύτερα!Άρα φέτος καλύτερα από του χρόνου ;-))) Παντα περνώ από τα αγαπημένα μλογκ χωρίς να αφήνω απαραίτητα το αποτύπωμα μου! Εσύ έχεις προστεθεί σε αυτά, τα σέβη δικά μου! Καλή χρονιά με χαμόγελα!!

STRATOS είπε...

skroytzako moy.. Όμορφες ευχές από καρδιάς για την νέα χρονιά!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το πέρασμα σου!!

STRATOS είπε...

Summertime Blues Καλή χρονιά θα ξεκινήσω γαλλικά τώρα στα γεράματα μου;-)) ζέστη σου εύχομαι γιατί κρυώνω.. Έυχαριστώ για το πέρασμα!!

STRATOS είπε...

JOSE MARIA CURADO GONZALEZ Gracias por la huella,para el paso,Feliz año nuevo.